Veelgestelde vragen

Wie kan zich abonneren op Vrouwen met vaart?
Hoeveel nummers van Vrouwen met vaart verschijnen er per jaar?
Hoe plaats ik een advertentie in Vrouwen met vaart?
Ik heb een prijs gewonnen met het kruiswoordraadsel. Hoe krijg ik die prijs nu?
Kan ik de oplossing van het kruiswoordraadsel in Vrouwen met vaart ook telefonisch, per fax of per e-mail doorgeven?
Er zit een fout in het adres van mijn geadresseerde Vrouwen met vaart
Ik heb mijn magazine verschillende maanden na elkaar niet gekregen. Wat nu?
Ik heb mijn magazine niet of veel te laat ontvangen
Een klacht indienen bij Post Service Centre

 

Wie kan zich abonneren op Vrouwen met vaart?

Wie aansluit, krijgt elke maand Vrouwen met vaart in de bus. Als man kun je niet aansluiten, maar wel een abonnement nemen op Vrouwen met vaart.

^ Top

 

Hoeveel nummers van Vrouwen met vaart verschijnen er per jaar?

Vrouwen met vaart verschijnt 10 keer per jaar.

^ Top

 

Hoe plaats ik een advertentie in Vrouwen met vaart?

Wie in Vrouwen met vaart wenst te adverteren, neemt contact op met de reclameregie, Publicarto.

^ Top

 

Ik heb een prijs gewonnen met het kruiswoordraadsel. Hoe krijg ik die prijs nu?

Proficiat. Je prijs wordt opgestuurd door het redactiesecretariaat of door het bedrijf of de organisatie die de prijs ter beschikking stelde. Een beetje geduld aub.
Komt je prijs er echt niet aan, geef ons dan een seintje.

^ Top

 

Kan ik de oplossing van het kruiswoordraadsel in Vrouwen met vaart ook telefonisch, per fax of per e-mail doorgeven?

Je kunt de oplossing voor het kruiswoordraadsel en andere wedstrijden in Vrouwen met vaart doorgeven via kvlv.be/wedstrijd. Meld je aan en speel mee!
Tot eind 2014 mag je ook een kaartje sturen naar Vrouwen met vaart, Kruiswoordraadsel (of naam wedstrijd)  Remylaan 4b, 3018 Wijgmaal-Leuven met vermelding van je naam, adres en lidnummer.  Vanaf 2015 kun je alleen nog online deelnemen via kvlv.be/wedstrijd.
Andere inzendingen worden niet aanvaard.

^ Top

 

Er zit een fout in het adres van mijn geadresseerde Vrouwen met vaart

Om het aantal verkeerde zendingen te beperken en onze service te verbeteren, krijg je Vrouwen met vaart vanaf juni 2012 geadresseerd in je brievenbus toegestuurd en niet langer als anonieme zending.

Krijg je een nummer op naam van een vorige bewoner, zit er een fout in je adres of krijg je helemaal niets? Dan kun je dit melden via onze abonnementendienst: Lieve Boogaerts, tel. 016/24 39 15 of Monique Mommaerts, tel. 016/24 39 25 of via e-mail: ledenadmin@ons.be

^ Top

 

Ik heb mijn magazine verschillende maanden na elkaar niet gekregen. Wat nu?

Wie verschillende maanden na elkaar niets ontvangt, neemt best contact op met onze ledenadministratie. Misschien beschikken wij of de post over een fout adres: andere straatnaam, ander huisnummer,… Een klein detail kan grote gevolgen hebben.

Bel of mail dan naar KVLV-ledenadministratie, 016/24 39 15 of 016/24 39 25, ledenadmin@ons.be.
Of vraag aan je bestuur om de adresgegevens te checken via de online ledenadministratie. Geef je naam, adres en lidnummer door.

^ Top

 

Ik heb mijn magazine niet of veel te laat ontvangen
Je krijgt Vrouwen met vaart normaal gezien vlot maar de maand is bijna halfweg en je hebt nog steeds niets ontvangen? In dit geval vragen wij met aandrang om een klacht in te dienen bij de diensten van de post. Je hoeft daarvoor niet naar het postkantoor. Zij melden ons wanneer zij niet over het juiste aantal te bedelen exemplaren beschikken en wij sturen deze na indien mogelijk.

^ Top

 

Een klacht indienen bij Post Service Centre
De post verzamelt alle klachten centraal zodat men een beter zicht kan krijgen over eventuele structurele problemen en men er efficiënter kunt op reageren.
Bel met je klacht naar het nummer 022/011111 of stuur een e-mail naar service.centre@post.be
Vermeld je naam en adres, de naam en datum van het niet ontvangen tijdschrift (bijvoorbeeld Magazine Vrouwen met vaart, september 2008). Vermeld ook dat het blad verdeeld wordt via het systeem van postabonnementen.

^ Top